U bilo kojem području života potrebna nam je vještina rješavanja problema. Ako se uspješno nosimo sa stresom, mi zapravo uspješno rješavamo probleme. Za matematičke probleme također postoje strategije koje će nam pomoći u njihovom rješavanju. Problemske situacije sastavni su dio nastave matematike i kod učenika potiču razvoj stvaralačkih aktivnosti. Adolescencija je razdoblje velikih promjena u životu, od fizičkih, emocionalnih, socijalnih, fizičkih do kognitivnih. Matematički procesi važni su za sve razine obrazovanja i obuhvaćaju sve domene kurikuluma. Jedan od njih je i rješavanje problema i matematičko modeliranje. Pri susretu s problemskom situacijom učenici je na početku analiziraju, prepoznaju elemente koje mogu matematički prikazati te planiraju pristup za rješavanje problema, osmišljavaju i koriste odabrane strategije. U konačnici vrednuju rješenje i prikazuju ga na prikladan način. Osim primjene matematičkih znanja, učenici na ovaj način razvijaju upornost, hrabrost i otvorenost prilikom susreta s novim, nepoznatim situacijama.
Stoga, upoznajmo se novcem, bankama, vrstama štednji i poreznim sustavom u RH.
Sretno svima!
Veselim se suradnji.

- Teacher: Željka Hanžek
- Teacher: Nives Mikelić Preradović